Питання та відповіді

 

1. Як подати заявку?             

Процедура оформлення заявки займає не більше 5 хвилин. Для цього потрібно зайти на сайт aviracredit.com.ua після чого вибрати суму та термін користування кредитом, заповнити коротку анкету, прикріпити карту та надіслати заявку.  

 

2. Як розглядаються заявки у неробочий час?   

Заявки на отримання кредиту система розглядає цілодобово без перерв та вихідних.

 

3. Чому по заявці прийшла відмова? 

Рішення по заявкам приймаються системою автоматично, виходячи з значної кількості критеріїв. В більшості випадків причиною відмови стає кредитна історія, а також значна кількість запитів на отримання кредиту в інші компанії в дуже короткий термін. Рекомендуємо перевірити свою кредитну історію, можливо є кредити по який в Бюро Кредитних історій не були оновлені дані, в такому випадку потрібно звернутися до Бюро Кредитних Історій з проханням про актуалізацію даних по Вашій кредитній історії та через декілька днів подати нову заявку. 

 

4. Чи можлива заміна номеру?             

На сьогоднішній день можливість заміни номеру телефону у особистому кабінеті відсутня. Якщо ви втратили свій номер необхідно звернутися в центр обслуговування вашого мобільного оператора, де вам буде надана можливість відновити номер.

 

5. Коли можливо оформити наступний кредит?          

Як тiльки кредит буде повністю погашений, а в особистому кабінеті статус останнього договору буде закритий можливо відразу отримати наступний кредит.

 

6. Як підписати договір?             

Для підписання договору необхідно зайти до особистого кабінету та ввести код підтвердження що надійшов на ваш телефон у вигляді смс. 

 

7. Як дізнатися рішення по моїй заявці?           

Рішення по Вашій заявці ви отримаєте у вигляді смс повідомлення на номер телефону закріплений за Вашою анкетою. Також статус Вашої заявки буде відображатися у особистому кабінеті. 

 

8. Як краще всього погашати кредит?       

Рекомендуємо оплачувати кредит через особистий кабінет, так як це зручно, в такому випадку вам не потрібно платити комісію за перерахування коштів, гроші будуть отримані моментально, а відповідно статус кредиту буде відображатися актуальним. 

 

9. В якому місті можливо оформити кредит?  

Отримати підтвердження по Вашій заявці можливо проживаючим в будь-якому місті України, крім АР Крим та тимчасово окупованих територій в зоні АТО. 

 

10. Чи можливо подати заявку по телефону?       

Ні. Заявки на отримання кредиту клієнт мая заповнювати виключно самостійно у особистому кабінеті. За жодних обставин не рекомендуємо передавати свої персональні дані, дані карток та смс коди третім особам.   

 

11. Чи можливо продовжити кредит та на скільки днів?

 Оформлення продовження кредиту можливе на термін до 30 днів за умови повної оплати відсотків за користування. Ми радимо пролонгувати кредит на максимальний термін, так як відсотки за користування кредитом рахуються лише по факту користування, це означає що якщо кредит буде закритий раніше встановленого періоду вам не потрібно буде сплачувати відсотки за користування за всі 30 днів, а тільки за фактичні дні користування кредитом. 

 

 

 

 


 

Приклад розрахунку процентної ставки Розмір позики 1000 грн. Термін 14 днів. Комісія за використання дистанційного обслуговування 15,0 %. Відсоткова ставка в день 2,5%. Річна процентна ставка 912,5%. Сума до оплати 1500,00 грн. Повна вартість позики 927,5%.